mellora e pavimentación

O CONCELLO DE ARBO, ACABA DE ADXUDICAR AS OBRAS DE “MELLORA E PAVIMENTACIÓN DO ACCESDO A IGREXA DE SANTA MARIA DE ARBO”

O concello de Arbo, recibe unha subvención a través da Consellería de Medio Rural – AGADER, de concesión de axudas correspondentes ao Plan Mellora de Camiños Municipais con destino a execución da actuación denominada “Mellora e pavimentación do acceso a Igrexa de Santa Maria de Arbo” cun orzamento  de 53.538,87, estimándose o prazo de excecución do contrato en tres meses a contar dende a sinatura da acta de comprobación do planeamento.

As obras que se pretenden levar a cabo son reparar muro existente enfrente da Igrexa, repoñendo pedras caídas e realizando as obras de vaciado e compactado de trasdós, reparando tubería de abastecemento  e colocación de tuveria  nova. Colocación de recollida de pluviais e  colocación de balaustrada na zona do muro. Canalización de pluviais, colocación de tuverias e arquetas, colocar sumideiros e conectar a servizos existentes. Pavimentar as zonas afectadas polas obras e limpeza e reparación do arcen.

Asesoramento psicoloxico

ASESORAMENTO PSICOLÓXICO INDIVIDUAL E FAMILIAR PARA OS/AS USUARIOS QUE SOLICITEN DITOS SERVIZOS DENDE OS SERVIZOS SOCIAIS BÁSICOS DO CONCELLO DE  ARBO

O Concello de Arbo presta o servizo de asesoramento psicoloxico individual e familiar par aos/as usuarios que solitien ditos servizos dende os servizos sociais basicos do concello de Arbo,

Para aquelas familias que o necesiten o Concello de Arbo, pon a disposición dos veciños o Asesoramento Psicolóxico individual e familiar. A solicitude deberá realizarse nos Servizos Sociais Básicos do Concello de Arbo, de luns a venres en horario de 8:00 a 15:00 horas. 

Persoa de Contacto:

 - Traballadora Social

- Educadora Familiar

 

 

Voluntariado Social

É un programa que potencia as intervencións profesionais realizadas no municipio a partir da acción voluntaria, altruísta e responsable da xente, podendo chegar así a elementos da situación social que de outro modo sería imposible detectar polos diferentes profesionais.

Ten por obxectivo sensibilizar e motivar a persoas ou grupos do municipio cara a participación no voluntariado, recoller propostas dos voluntarios para xerar novas áreas de actuación e difundir publicamente as accións voluntarias para que a sociedade coñeza e valore a súa labor.

As áreas onde se levan a cabo estes servizos de voluntariado son as seguintes: protección civil, medio ambiente, formación, cultura e ocio, educación, saúde, atención aos maiores, infancia, mulleres, persoas con discapacidade ou colectivos en risco social.

Os destinatarios deste programa son persoas maiores de dezaseis anos de idade. Cada voluntario decidirá o tempo que quere participar e poderá escoller a área que mais lle interese.

SAF: Servizo de Axuda no Fogar

v    SAF: SERVICIO DE AXUDA NO FOGAR

É un servizo de axuda a persoas que precisan de colaboración para realizar distintas actividades da vida cotiá.

Calquera persoa ou unidade de convivencia pódese beneficiar del, sempre e cando se xustifique a súa necesidade, a partir dunha valoración técnica correspondente.

 De xeito particular, o servizo atenderá persoas maiores con déficits de autonomía e persoas con discapacidade, especialmente cando carezan de apoio persoal no seu medio inmediato.

Este servizo ten dúas funcións ben diferenciadas: a realización de tarefas domésticas e o coidado e atención de persoas dependentes, co beneficio de poder permanecer nos seus fogares mentres as condicións o permitan.

Para ter acceso a este servizo é necesario  a presentación dunha solicitude (Anexo I), dirixida ao Alcalde, no Rexistro Municipal do Concello, acompañada da seguinte documentación:

I.    Fotocopia do DNI da persoa beneficiaria do servizo e das persoas que convivan no mesmo domicilio, de ser o ca

II.    Fotocopia da tarxeta sanitaria da persoa solicitante.

III.    Certificado de convivencia.

IV.    Informe médico ou clínico sobre o seu estado de saúde.

V.    Certificado de discapacidade e/ou certificado do grao de dependencia, de ser o cas

VI.    Xustificantes de ingresos da persoa solicitante e do resto dos membros da unidade de convivencia:

           

1.  Fotocopia da última declaración da renda, ou no seu defecto, certificado de imputacións do IRPF, expedido pola Axencia Tributaria correspondente.

2.  Certificados de todos os ingresos procedentes de salarios, pensións, subsidios e outros bens que posúan

3.  Xustificante de aluguer de vivenda, de ser o caso.

4.  Calquera outra documentación que sexa requirida polo traballador/a social para a valoración do seu expediente.

O número de usuarios aumenta cada ano e neste momento son atendidas 40 persoas.

Emerxencia Social

Enténdese por axudas de Emerxencia Social ao conxunto de prestacións económicas ou en especie destinadas a paliar ou resolver, por si mesmas ou complementariamente con outros recursos, situacións transitorias de necesidade, garantir mínimos de subsistencia ou reforzar procesos de integración familiar e inclusión social co fin de previr situacións de exclusión social.

A finalidade destas axudas é darlles resposta inmediata a situacións puntuais de necesidade, derivadas de gastos específicos de carácter básico como por exemplo: alimentación, vestiario, vivenda, uso básico da vivenda e equipamento desta, medicinas, tratamentos, aloxamento alternativo, desprazamentos de urxencia, actuacións extraordinarias no domicilio cando exista risco sanitario, enterramentos,etc... .

Para solicitala presentarase unha Instancia no Rexistro Municipal dirixida ao Alcalde

P.A.I : Punto de Atencion a Infancia

É un servizo dirixido a cativos dende os tres meses ata os tres anos, ubicado en A Coruxa, no barrio de Barcela, con horario de 08:00 a 16:00 horas de luns a venres.

Ten por obxecto responder ás necesidades sociais e educativas do neno/a e da súa familia mediante a atención diaria no seo dun grupo de iguais cunha proposta de actividades adecuadas a cada idade.

Nestes momentos o número de prazas está cuberto debido ao aumento de usuarios. Isto é resultado dunha mellora na calidade dos servizos, con novos materiais e mobiliario, e formación das educadoras.

Ir � primeira p�xina Ir � p�xina anterior 

 Ir � p�xina seguinte Ir � �ltima p�xina


© Concello de Arbo

Plaza Consistorio, 1, 36430 Arbo, Pontevedra

Teléfono contacto: 986 665 000 Fax: 986 665 011